7. elokuuta 2010

Pienestä onnellinen

Nyt mulla on ne! Leikkurit on kätevät ja tosi helposti saa vaikka taulunkehyksiä. Kehystuotanto ei ole vielä alkanut, mutta lähiaikoina varmasti. Ja sitten noita sytykkeitä! Niin on hienoo puuta, sileetä ja hyvälaatusta. Poikakin sanoi, ettei tollasia raaski polttaa. Niistähän saa vaikka mitä!
Keskeneräisistä on nyt valmistunut jakkarat. Minähän olin aiemmin tehnyt punaisen ja vihreän jakkaran. Nyt tein lisää erivärisiä jakkaroita Forssasta ostamistani nahoista. Eli yksi homma siis valmis, jee!

3 kommenttia:

Mare kirjoitti...

Onnea leikkureille. Ja kiitos kuvasta. Olen lyhyen harrastushistoriani aikana useita kertoja törmännyt käsitteeseen sytykkeet. Nyt pääsin ihan näkemään mistä tuotteesta on oikeasti kyse.

Tiina kirjoitti...

Ei ne muuten kovin helpolla sytykään. :-) Ainakaan viime kesänä ostettu erä, näistä uusista en tiedä.

Anonyymi kirjoitti...

Heips!

Mistä kaupasta tai postimyynnistä löysit nuo leikkurit??? Olen etsinyt vaikka mistä, jotta saisin kulmat suoraan, mutta kun en löydä....kesällä ulkona mulla on isompi jiirisaha, mutta se on lähinnä boxien valmistamiseen tarkoitettu=)