7. lokakuuta 2011

Minä tein sen - I made it!

Nyt minä olen tehnyt sen tuohivirsun. Siitä tuli aika iso, tuollainen tulitikkuaskin pituinen, mutta vielä minä pienemmän aion tehdä jossain vaiheessa. Ja tuolle virsulle pitää tietysti ensin tehdä pari. Alku siinä oli hankala, mutta muuten ihan peruspunontaa.
Now I have made the birch bark shoe. It is rather big, as long as the matchbox, but I will make smaller one some day. First I have to make the pair to this one. Beginning was rather difficult, but then it was basic weaving.


Olen saanut taas uusia lukijoita, tervetuloa Rosella, Ascension ja El bichillo!
I have had new followers again, WELLCOME Rosella, Ascension and El bichillo!

2 kommenttia:

Rosamargarita kirjoitti...

Well done! It is so precious!
A hug

Hilsu kirjoitti...

Ai että! Todella onnistunut, muodot ihan kohdallaan! Mestarin työtä :)