5. helmikuuta 2011

Sulo

Minullakin on nyt oma Sulo. Sain sen äidiltäni, kun hän oli sellaisen jossain nähnyt ja pyytänyt minulle. Se on hieman ehkä iso, mutta säästän sen tulevaan nukkekotiini, joka on lähinnä tuota kokoa. Se on kyllä ihan täydellinen kopio oikeasta!

Tilasin adlibrikselta muutaman kirjan mineilyä varten. Yksi niistä on virkkauskirja. Siinä on enimmäkseen vaatteiden ohjeita ja yhden asun olen saanut jo tehtyä. Pienen hatun ja mekon. Nämä eivät varmaan tule varsinaisesti kenellekään, vaan vaikka vaatekaappiin tai esille jonnekin. Jotain nämä vielä kaipaavat piristykseksi. Kirjassa oli laitettu mekkoon rusetti ja hattuun ruusu, mutta minulla ei taida olla sävyyn sopivia. Jotain kuitenkin koitan vielä keksiä. Lanka on puuvillalankaa ja taidan virkata aika tiukkaa, koska mekko pysyy noin hyvin itsekseen pystyssä.

4 kommenttia:

Tiina kirjoitti...

Olen kyllä Sulosta vähän kade ... :-)

Tiina kirjoitti...

Olen kyllä Sulosta vähän kade ... :-)

Jaana kirjoitti...

Hei Tuikku.
Käytö laittamassa sähköpostiosoitteesseeni yteystietosi osoittee my. Teen joulukalenteriluukkuja .

jaananminiatyyrit@hotmail.fi

Lotta kirjoitti...

On kyllä suloisin Sulo, minkä olen koskaan nähnyt! :) Ja noita pieniä virkkauksia en voi kuin ihastella.